درباره ما

ما که هستیم؟

ظروف بخشی از زندگی روزمره ما شده و علاوه بر کاربرد های مختلف ، به نمایی از زیبای خانه ها تبدیل شده مخصوصا ظروف چینی و کریستال و بلور که زیبای دوچندان می کند ؛ می توان با انتخاب مناسب زیبایی را در کنار طراحی جذاب و کارای مناسب  در خانه مان داشته باشیم  
لذت حق شماست

  • کریستال
  • چینی
  • بهترین ظروف
  • کیفیت بالا
  • به صرفه
  • درخشان

15 سال تجربه

حرفه ای ، مقرون به صرفه 

ما همیشه آماده خدمت هستیم.

تاریخچه ما

کارهایی که انجام دادیم

فروشگاه ایدال جدید ترین محصولات کریستال و بلور ، چینی ، توس چینی ، الیزیبت ، تقدیس برای شما عزیزان را فراهم می کنند

97

رضایت مشتری

94

کیفیت

95

گواهی های الماسی

آمار و ارقام ما

نتایج بدست آمده توسط ما

15+سال تجربه
۳۵+مشتری خوشحال
۴۶+جایزه دریافتی
۳۳+نمایشگاه

برندها

همکاران ما

 

  • گروه صنعتی شيشه كاوه در سال ۱۳۶۱ با هدف تأمين انواع ظروف شيشه‌اي خانگي فعاليت خود را با تأسيس كارخانه بلور شيشه در شهر صنعتي كاوه آغاز كرد.
  •  اين سازمان در سال ۱۳۷۹ فعاليت‌هاي خود را در زمينه توليد شيشه گسترش داده و كارخانه شيشه تخت و آيينه ايران فلوت را راه اندازي كرد و شروع به توليد شيشه هاي فلوت با آخرين فن آوري‌هاي ساخت شيشه نمود. اين محصول بواسطه شيشه گداخته روي بستر قلع مايع بدست مي‌آيد.
  •  این مجموعه هم اکنون با بيش از ۳۵ سال تجربه به عنوان بزرگترين توليد كننده شيشه و بلور در بخش خصوصي در كشور ايران و منطقه شناخته مي‌شود. در حال حاضر فعاليت‌هاي اين گروه در چهار حوزه كسب و كار شامل بلور يا ظروف شيشه اي ، شيشه‌هاي تخت، مواد اوليه صنعت شيشه و صنايع پتروشيمي دسته بندي مي‌گردند.‌
  •  دفتر مرکزی کاوه در تهران واقع بوده و در آن بیش از ۶۵۰ كارمند پيشه ور و با تجربه در كنار هیئت مدیره مشغول فعاليت مي‌باشند. دفتر مركزي علاوه بر واحد فروش و امور مالي شامل چندين بخش حرفه‌اي از جمله مهندسي شيمي، مهندسي مكانيك، معماري، متالورژي، پايپينگ، مهندسي عمران، مهندسي معدن، فناوري اطلاعات، مهندسي برق و غيره مي‌باشد.
  •  گروه صنعتي شيشه كاوه كارخانجات خود را در داخل و خارج، با تكيه بر نيروي انساني و همكاري كارشناسان متخصص در تمامي رشته‌ها مطابق با استانداردهاي بين‌المللي احداث و صلاحيت محصولات ايراني را در جهان بنيان نهاده است.

 

  • شرکت بلور و شیشه اصفهان در سال ۱۳۶۱ تأسیس گردید لیکن فعالیت خود را در زمینه تولید ظروف بلور رومیزی از سال ۱۳۷۸ آغاز نمود. فقط شش ماه پس از شروع تولید اولین محصولات ، این شرکت عملیات تولید اجناس بلوری مقاوم در برابر ضربه و حرارت را با موفقیت آغاز کرد و بدین ترتیب بعنوان اولین تولید کننده این نوع ظروف در کشور شناخته شد. شرکت بلور و شیشه اصفهان به زودی توانست فعالیت خود را دراین زمینه گسترش دهد به طوری که در مدتی کوتاه تنوع محصولات آن از تعدادی محدود به میزان قابل ملاحظه ای افزایش یافت به نحوی که در حال حاضر نزدیک به ۲۰۰ نوع محصول مختلف به بازار ارائه می گردد و این رقم همچنان در حال افزایش است.
  • به همین جهت این شرکت جایگاه ویژه ای را در میان دیگر تولید کنندگان کسب نموده است. به دلیل کیفیت عالی ، قیمت مناسب و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان صادراتی ، محصولات شرکت بلور و شیشه اصفهان به بسیاری از بازارهای جهانی از جمله کشورهای آفریقایی شامل موزامبیک، اروپای غربی مانند انگلستان، ایتالیا، پرتغال، دانمارک، کشورهای اروپای شرقی شامل روسیه، اوکراین، لهستان، مولداوی و بلغارستان ، کشورهای آسیایی مانند هند، پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه و لبنان، کشورهای حوزه خلیج فارس ازجمله کویت، امارات و عمان و همچنین به کشورهای منطقه آسیای میانه شامل قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ارمنستان و گرجستان راه یافته و در نهایت حضوری موثر در بازارهای هدف کشورهای آمریکای لاتین مانند مکزیک و برزیل داشته است.
  • درباره کارخانه
  • کارخانه بلور و شیشه اصفهان در شش کیلومتری شهر زیبا و تاریخی اصفهان در دولت آباد واقع شده است. بنای این کارخانه در زمینی با مساحت حدود ۹۰ هزار متر مربع ساخته شده و دارای حدوداً ۵۰۰ نفر نیروی کاری کاردان و با تجربه می باشد. این کارخانه دارای واحدهای مختلفی از جمله بخش های فنی، تحقیق، طرح و توسعه، تولید ، ساخت قالب ، تعمیر و نگهداری ، کنترل کیفی ، بسته بندی، ترخیص کالا و امور اداری می باشد . واحد تولید کارخانه شامل دو کوره نسبتاً بزرگ با ظرفیت ذوب روزانه ۶۵ تن و ۹ خط تولید می باشد که به استثنای یک خط که در آن از روش پرسی – بادی برای تولید اجناس استفاده می شود دیگر خطوط همگی از روش پرسی استفاده می کنند. کارخانه بلور و شیشه اصفهان با ظرفیت کامل و به طور مداوم ، روزانه در حدود ۳۰۰،۰۰۰ قطعه محصول تولید می کند . بهره گیری از پیشرفته ترین روش های نوین تولید و وسایل ، ماشین آلات و تجهیزات مدرن از کشورهایی نظیر آلمان ، ایتالیا و سوئیس که از پیشگامان صنعت بلور و شیشه در جهان می باشند و همچنین وجود افراد جوان ، برجسته و کار آزموده در واحدهای مختلف کارخانه را به جرات می توان از علل عمده موفقیت شرکت بلور و شیشه اصفهان در تولید و معرفی یکی از بهترین و شناخته شده ترین محصولات بلوری در میان خانواده های ایرانی دانست.
  • با توجه به کیفیت محصولات تولیدی و تصمیم گیری اعضای هیئت مدیره، این شرکت اقدام به سرمایه گذاری در معادن سیستان و بلوچستان نموده است که با وجود مشکلات کنونی توانسته بهترین نوع سیلیس موجود درکشور را استخراج و درحال حاضر علاوه بر تامین سیلیس مصرفی خود دیگر تولیدکنندگان شیشه ، چینی و کاشی را نیز تغذیه نماید.

 

  • مجتمع كارخانجات توليدی توس چينی بزرگترين توليد كننده چينی مظروف در خاور ميانه و دومين توليد كننده چينی در جهان با ظرفيت ساليانه ۲۲۰۰۰ تن چينی، در سال ۱۳۶۰ به ثبت رسيد و كار مطالعات و تحقيقات آن آغاز شد.
  • مجتمع توس چینی در همان سال های اوليه فعاليت خود با تكيه بر تكنولوژی بالای توليد و دانش متخصصين متعهد و مجرب داخلی و خارجی پا به عرصه بازارهای جهانی نهاد و در طي چند سال، موفق به كسب سهم عمده ای از بازارهای داخلی و خارجی گرديد.
  • مجتمع كارخانجات توليدی توس چينی با تكيه بر خداوند متعال، تأمين نياز جامعه برای خوردن و آشاميدن در ظروفي بهداشتي و زيبا را هدف خود ميداند و در اين راستا با توليد و فروش انواع ظروف چينی غذاخوری تمام توان خود را در راه تأمين اين نياز و ارائه محصولاتی سالم، زيبا، با كيفيت و قيمت مناسب به كار ميبرد.
  • اين سازمان برای توسعه كيفيت و كميت محصولات خود و حفظ سهم خود در بازار و حضور فعال در بازارهای منطقه ای و بين المللی، خرد گرايی و دانايی محوری، مشتري مداری، رعايت اصول اخلاقی و انسانی، حفظ محيط زيست و رفتار مسئولانه در قبال كاركنان، سهامداران، مشتريان، رقبا و جامعه را اصول حاكم بر رفتار خود می داند.
  • تمركز بر توسعه همه جانبه منابع انسانی و حفظ اعتماد مشتريان، حفظ سلامت محصولات با به كارگيری دانش روز و خدمت بی منت به ذی نفعان سازمان، اصولی هستند كه برای توليد محصولاتی با كيفيت همواره سر لوحه برنامه ريزی ها و تصميم گيری های سازمان می باشد.
  • مجتمع توليدي توس چيني با احترام به سليقه و نياز مشتريان، رضايت مشتري را فاكتور اصلي كيفيت محصول خود مي داند ودر اين راستا با توليد محصولات متنوع، سبُك و زيبا در طرحها و رنگهاي مختلف، با در نظر گرفتن سلايق مشتريان در بازارهاي هدف، سعي نموده است تا لبخند رضايت را بر لبان مصرف كنندگان عزيز خود شاهد باشد.
  • توس چينی علاوه بر استفاده از توان و تخصص نيروهای متعهد خود، با تكيه بر تكنولوژی روز دنيا و استفاده از سيستم های پرس ايزواستاتيك در توليد چيني و همچنين استفاده ازآخرين دستاورد توليد چينی در جهان كه توليد توسط ربات های هوشمند ميباشد و بهره گيری از علم و تجربه كارشناسان بزرگ جهان در عرصه توليد چينی توانسته است نظر مصرف كنندگان و كارشناسان ايران و جهان را به خود جلب كند.
  • شركت عظيم توس چینی مجهز به كليه امكانات لازم جهت توليد چينی از ابتدا تا انتها می باشد. وجود واحدهای طراحی و مدل سازی، آفرينش های هنری، قالب سازی، طراحي و چاپ عكسبرگردان، آزمايشگاه مكانيك و شيمی تخصصی در زمينه چينی، واحد تحقيق و توسعه، نوسازی، ممبران سازی و CNC ، واحد نمايشگاهها، واحدهای تضمين كيفيت و … از مزيتهايی است كه باعث می شوند تا مجتمع توس چيني قدرت انعطاف و تغيير سريع متناسب با نيازهای بازار را دارا باشد.
  • متخصصين اين مجتمع همواره با تلاش خود سعي بر ارائه طرح های بدنه جديد داشته اند، به همين منظور وجود بيش از ۱۶ طرح بدنه مُدور مانند شايان ، كاجی، پوست ماهی، رويال ، آفتابگردان، موج ، پيچ ، شل ، آلمانی ، ژاپنی ، بانتيك ، سان رايز، زنجيره ای و… و همچنين ۱۰ طرح بدنه غير مدور مانند برگی، پازل، نايس، سينوس، كلاسيك، مدرن، اسكوار، دلتا، پرل ، آريسا و .. همواره پيشرو در ارائه طرح بدنه چينی در سطح كشور بوده است.

 

  • شرکت بلور نوری تازه در سال ۱۳۷۵ با تکیه بر نیم قرن سابقه و تجربه علمی بننیانگذاران آن در زمینه تجارت بلور و چینی تاسیس گردید و از سال ۱۳۷۸ تولیدات خود را به بازار عرضه نموده و بلافاصله طی سالهای بعدی به عنوان واحد صنعتی نمونه انتخاب و پس از آن روند رشد صعودی خود را حفظ نموده و هم اکنون به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده مظروفات بلوری طرح دار در خاور میانه قلمداد می گردد.
    تمرکز اصلی شرکت در زمینه های توسعه روز افزون بهبود کیفی، خلاقیت و نو آوری در زمینه تکنولوژی های جدید تولید، گسترش بازارهای صادراتی و ارتقاء نام و نشان تجاری بوده و در حال حاضر محصولات شرکت به عمده کشورهای آسیایی، آمریکای جنوبی، آفریقایی و برخی از کشورهای اروپایی صادر شده و روز به روز به تعداد مشتریان خارجی اضافه می شود.
    مدیریت مشارکتی، نظم سازمانی و تفکر اجتماعی شعارهای موفق و سازنده مدیریت شرکت بوده که ضمن عملکرد شفاف خود به الگویی برای بسیاری از تولید کنندگان تبدیل گردیده است.