بهترین ظروف کریستال

.امروزه ظروف کریستال به دلیل زیبایی منحصر به فردشان در هر خانه‌ای یافت می‌شوند. این نوع ظروف علاوه بر جنبه تزئینی و دکوری، برای پذیرایی از میهمانان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بهترین ظروف کریستال

معمولا سرویس‌های پذیرایی کریستال در طرح‌ها و نقش‌های مختلف ساخته می‌شوند که شامل: سرویس میوه خوری، آجیل خوری، شکلات خوری، چای خوری، ظرف‌های پایه دار و بی پایه مخصوص میوه و پایه‌های مختلف برای سرو کیک تولد و شیرینی می‌شوند. همچنین انواع فنجان، قندان و پارچ و لیوان هم هستند که به صورت سرویس و تکی در سطح بازار عرضه می‌شوند.

از قدیم تا به امروز جمهوری چک انواع شیک‌ترین ظروف پذیرایی کریستال را روانه بازار می‌کند و با توجه به کیفیت و طراحی‌های منحصر به فردی که ظروف کریستال چک دارند، خیلی زود توانستند در سراسر جهان نیز معروف و پرطرفدار شوند . شیک‌ترین ظروف پذیرایی کریستال چک معمولا با توجه به طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارند، همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم از آن‌ها به عنوان دکوری در تزئینات نیز استفاده می شود. از میان برندهای مختلف کریستال چک، می‌توان به دو برند مهم و پرطرفدار «بوهمیا» و «آلیش» اشاره کرد.

سرویس‌های کریستال چک معمولا حدود 24 درصد سرب دارند و از درخشندگی و جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. در رابطه با شیک‌ترین سرویس‌های کریستال چک باید بگوییم که کریستال‌های این کشور دارای طراحی و حکاکی‌هایی با دست هستند و در طراحی آن‌ها هیچ ماشینی دخالت ندارد و همین مورد باعث شده تا از محبوبیت بالایی برخوردار شوند.

بهترین برندهای سرویس کریستال مطرح در بازار، مختص به کریستال چک، آلمان و ژاپن است. بهترین سرویس‌های کریستال بعد از سرویس‌های چک، شامل کریستال والتر آلمان، کریستال ناخمن آلمان، کریستال آرکروک فرانسه، کریستال جی سی سی، کریستال سوگای ژاپن، کریستال آرسی آر ایتالیا و کریستال تویوی ژاپن می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *